Activity Feed

Vinca replied to Jo's discussion Coming soon: Festival Ayam 5 Benua! in Cooking Club [Klab Masak]
"Waah... Aku baru buka lagi sejak 'isu' Ririungan dalam perbaikan.. hehe.. terlambat euy, hari ini udah masak.. besok² mau ah coba resep ayam dari lima benuanya... Tapi, btw, benuanya cuma Asia .. haha...."
Jul 4, 2020
Vinca and Lucia Tyagita Rani Caesara are now friends
Jul 4, 2020
Vinca replied to Jo's discussion Selamat Bergabung in Cooking Club [Klab Masak]
"Halo, kang Joe !! Ikutan ah jadi member klab masak ... Food safety buat aku menarik sekali.. apalagi buat yang jualan makanan. Penting banget tu.. supaya makanan yang dijual aman, sehat, menyenangkan buat konsumen.. hatur nuhun.."
Jun 22, 2020
Vinca commented on Yuli Tjahyadi's blog post Organik
"wah.. benar² bermanfaat dan menginspirasi, Yuli, infonya.. "
Jun 1, 2020
Vinca and Jo are now friends
May 31, 2020
Vinca is now friends with Ahkam Nasution and Oji rojikin
May 22, 2020
Vinca is now friends with Andy Sutioso and kuri
May 18, 2020
Vinca updated their profile photo
May 18, 2020
Vinca liked Andy Sutioso's video
May 18, 2020
Vinca liked Andy Sutioso's video
May 18, 2020
Vinca commented on kuri's video
"Waaa makasih banget ya adek Kuri... Meni gercep.. :))"
May 18, 2020
Vinca liked kuri's video
May 18, 2020
Vinca is now a member of Ririungan Semi Palar
May 9, 2020
More…

Groups